Zwroty i Reklamacje

PROCEDURA ZWROTU

 

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni, nie martw się :)

Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

 

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania i musi być odpowiednio zabezpieczony i zapakowany. Wraz z wypełnionym formularzem zwrotu należy odesłać go na adres:

 

Miss Minty

ul. Nadwiślańska 109

05-420 Józefów 

 

Koszt wysyłki zwracanego towaru ponosi Kupujący.

 

Zwrot nastąpi w ten sam sposób i na rachunek z jakiego została dokonana wpłata. W przypadku przesyłek pobraniowych zwrot płatności zostanie przekazany na rachunek wskazany w formularzu zwrotu.

 

Zatem jak dokonać zwrotu w kilku prostych krokach? :)

 

  1. Wypełnić prawidłowo formularz zwrotu. Znajdziesz go tutaj -> FORMULARZ ZWROTU TOWARU  oraz w mailu, który otrzymałeś od Nas wraz z potwierdzeniem dokonania zamówienia.
  2. Zapakować zwracany towar w odpowiednio zabezpieczone opakowanie.
  3. Do opakowania włożyć formularz zwrotu.
  4. Odesłać do Nas na adres: Miss Minty ul. Nadwiślańska 109, 05-420 Józefów.
  5. W ciągu 14 dni cieszyć się zwróconymi środkami na koncie.

 

Uwaga!

prosimy nie wysyłać zwrotów przesyłkami pobraniowymi.

 

PROCEDURA REKLAMACJI

 

Jeśli otrzymany towar jest wadliwy:

 

  1. Wypełnij prawidłowo formularz reklamacji -> FORMULARZ REKLAMACJI
  2. Zapakuj w odpowiednio zabezpieczone opakowanie reklamowany towar (towar musi być czysty oraz bez śladów użytkowania).
  3. Włóż formularz reklamacji do opakowania.
  4. Odeślij towar na adres: Miss Minty, ul. Nadwiślańska 109, 05-420 Józefów

 

W ciągu 14 dni kalendarzowych ustosunkujemy się do reklamacji i poinformujemy Cię o wynikach.

Koszt wysyłki reklamowanego towaru ponosi Kupujący. 

 

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl